vstup do technické podpory

AKTUALITY DATAOBJECTS
10.září 2015 | Nový systém pro AMAG Rolling byl otestován u zákazníka.
31.červenec 2015 | Zákazníkovi byla předána nová komponenta OD (Order Dressing). Do provozu by měla být uvedena co nejdříve.
24.leden 2013 | V současnosti rozšiřujeme AMP, kde do systému bude integrováno call centrum.

AMP - Advanced Meeting Planner


AMP je systém pro malé a střední call centra, pro aktivní i pasivní telemarketing. Umožňuje efektivní synchronizaci schůzek mezi operátory, klienty a poradci. Součástí jsou i detailní statistiky pro manažery s přehledem schůzek, prodaných produktů, klientů, efektivitou operátorů atd.
Aplikace běží ve webovém prohlížeči, takže je přístupná odkudkoliv bez nutnosti instalace. Je naprogramována v jazyce Java a využívá databázi MySql. Bezpečnost zajišťuje šifrovaný protokol https.
Systému je možné dále upravit podle požadavků zákazníka.

Funkce


Operátor

  1. Operátor má přehled o poradcích a jejich volném čase. Podle toho jim sjednává schůzky s telefonicky kontaktovanými klienty. Každý operátor může mít přiřazené vlastní poradce, kteří se mu potom zobrazují přednostně.
  2. Přehled domluvených schůzek, jejich stav a získané poplatky za jejich sjednání.
  3. Měsíční statistika s počtem uskutečněných a neuskutečněných schůzek a seznam poplatků od poradců za služby operátora.
Podívejte se na krátký tutoriál.

Operátor Manažer
  1. Kromě funkcí operátora má navíc:
  2. Měsíční manažerská statistika která zobrazuje informace o přímých i nepřímých (podřízení podřízených) podřízených - počet uskutečněných a neukutečněných schůzek a seznam poplatků od poradců za služby operátora a za služby call centra.
  3. Přidávání a editace podřízených operátorů. Operátoři mohou mít své vlastní podřízené, pokud je zaškrtnuto políčko "Podřízení", tím se z nich stávají manažeři, což umožňuje zachytit v systému kompletní strukturu zaměstnanců. Dále může přiřazovat operátorům vlastní poradce, kteří se mu potom zobrazují přednostně při plánování schůzek.
Podívejte se na krátký tutoriál.

Poradce
  1. Nastavení volného času ve kterém budou operátoři sjednávat schůzky.
  2. Seznam schůzek jak vlastních tak naplánovaných operátory.
  3. Seznam klientů včetně prodaných produktů. Možnost přidávat doporučení na nové klienty získané na schůzkách.
  4. Kliknutím na klienta se zobrazí jeho adresa na mapy.cz.
  5. Absolvovanou schůzku je možno označit jako neuskutečněnou nebo uskutečněnou a vyplnit prodané produkty. Podle výsledku schůzky je určena výše poplatku call centru a operátorovi, který ji sjednal.
  6. Měsíční statistika s počtem uskutečněných a neuskutečněných schůzek, počtem prodaných produktů, získaných provizí, kontaktů na nové klienty a poplatků za služby call centra.
  7. Možnost zanechat zprávu, kterou uvidí operátor při domlouvání schůzek.
Podívejte se na krátký tutoriál.

Poradce Manažer
  1. Kromě funkcí poradce má navíc:
  2. Denní přehled formou kalendáře o naplánovaném volném čase a schůzkách svých přímých i nepřímých (podřízení podřízených) podřízených.
  3. Měsíční manažerská statistika která zobrazuje informace o přímých i nepřímých (podřízení podřízených) podřízených, seznam prodaných produktů a získaných kontaktů na nové klienty. Navíc obsahuje rozpis poplatků za služby call centra a jednotlivých operátorů. Dále umožňuje zobrazit detailní informace o schůzkách pro přímé i nepřímé podřízené a takto procházet celou strukturu zaměstnanců.
  4. Přidávání a editace podřízených poradců. Poradci mohou mít své vlastní podřízené, pokud je zaškrtnuto políčko "Podřízení", tím se z nich stávají manažeři, což umožňuje zachytit v systému kompletní strukturu zaměstnanců (vhodné pro multi level marketing).
Podívejte se na krátký tutoriál.

Administrátor
  1. Funkce poradce manažera: denní přehled, měsíční manažerská statistika, přidávání a editace podřízených poradců
  2. Funkce operátora manažera: měsíční manažerská statistika, přidávání a editace podřízených operátorů
  3. Přidávání a editace produktů, které poradci mohou prodávat.
  4. Výše poplatků, které platí poradci za služby call centra, výše provize pro operátory za uskutečněnou schůzku a maximální počet schůzek, které mohou operátoři poradcům sjednat.
  5. Nastavení státních svátků.
  6. Odeslání hromadného emailu operátorům nebo poradcům.
Podívejte se na krátký tutoriál.

Demo


Vyzkoušejte demo AMP.
Pro přihlášení použijte následující údaje.

Administrátor
jméno: admin
heslo: admin

Poradce manažer
jméno: wolery
heslo: wolery

Poradce
jméno: cully
heslo: cully

Operátor manažer
jméno: dubbs
heslo: dubbs

Operátor
jméno: jones
heslo: jones

Poznámka: do databáze na demu jsou každou noc nahrána původní data.

Podpora


Pro zadání požadavku a hlášení chyb systému využijte naši podporu zde.

Ceník


Cenu Vám rád poskytne náš jednatel.

      
Úvod | O společnosti | Produkty a služby | Reference | Podporujeme | Kontakty
© 2009 E-VISION International s.r.o.
Powered by: